VÅR VÅR VÅR!

TJEEEEEENA! :D
Nu har vi fixat lite med desigenn, lite vårigare.. Vi ska byta header fframöver också.
Idag var det skola då. Vi hade volleyboll-tunering och vi var såklart bäst..
Fast vi förlorade i finalen, menmen..
Vi har typ tre engelskaläxor typ 25 glosor och 10 andra saker och den ska man stå där framme inför alla och snacka i 2 min..
Men nu ska jag gå ner och äta, sen blir det plugg!
Vi hörs senare ..
Och nu blir det mycket bättre uppdatering! ♥


Åhh, på fredag kommer min saknade prinsessa till mig! ♥

Kommentarer
Postat av: nellyy

du menar väll mig ?♥

2011-03-22 @ 16:41:08
URL: http://agnesnelly.blogg.se/
Postat av: AGNEEES

hahha jadå, hon kommer till dig också! ♥

2011-03-22 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här!

Ditt söta namn:
Är du här ofta?

Din epostradess? (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0