HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN

Kom hem för en timme sen ungefär.
Varit på stan nästan hela dagen och kollar på bio, hur många lingon finns det i världen. Den var bra, fast trodde nästan den skulle vara roligare.. Men jo, den var super! ♥
Köpte en tröja på stan också. Orkade inte tittta så mycket. Men ska till MODE någon dag i veckan .. Har ju rätt mycket pengar och sen fyller jag år snart också!
Ganska trött faktiskt, så funderar på att gå och lägga mig tidigt för imorgon lär jag ju inte få sova endån för min lilla älskling kommer väcka mig. YES, hon stannar till Tisdag!
Så på måndag ska jag vara barnvakt åt henne för mamma och Becca ska på bio. UNDERBART!♥
Vi hörs  ! ♥

PS. Bilderna som vi tog på Elsa igår kommer upp ikväll eller imorgon..




Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Ditt söta namn:
Är du här ofta?

Din epostradess? (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0