ISLANDSHÄSTAR-- OTUR!!!

halllåhallåå.
Idag har jag varit och ridit på islandshästar, sjukt underbart,. man bara gliderfram eftersom dom har annat springsak, vet inte vad det heter med sak samma.. Allt var bra tills Min kusins mamma trillade av och fick hela hästen på sig och trillade rakt fram o blödde hela ansiktet och typ fick hästsko märke på vaden, neråt. så hon har brutit hela benet osånt.. Så ambulansen koom och alla hade panik, och vi var mitt inne i skogen lixom.. och 8 hästar, alla fick typ hålla 3 stycken.. Och man fick ju värsta paniken också lixom.. Och hon bara låg och skrek och grät hela tiden typ.. usch, inte kul. Och jag var precis bakom henne så jag fick typ svänga med min häst skitfort och jag bara såg framför mig en häst som trillade på en människa lixom osen klev på henne.. stackars häst också ju.. Så äckligt att se allt.. blev aschockad..
Men nu är man ganska nervös hur det går på akuten, men nu är jag hungrig så ska gå ner att äta något.
Hoppas ni haft en bra dag iallafall. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Ditt söta namn:
Är du här ofta?

Din epostradess? (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0