staden med bästa syster

heeeyy
idag åkte vi in till stan ganska tidigt och vi båda hittade lite fina saker som vi
fick med oss hem .
Efter stan åkte jag hem och åt lite sen gick jag och agnes ut på en promenad
med lilla Alvin , det var jätte mysigt .
När jag kom hem bakade jag snickerskaka , MUMS !
Sen bestämde jag och agnes att vi skulle åka inlines ..
och nu sitter jag och laddar ner lite filmer osånt , tror jag ska gå och göra
popcorn & sätta på en film nu !    
PUSSHEJ 

 
LÄÄÄNGTAR TILL ENGLAND !

Kommentarer
Postat av: AGNESSYSTER

hihi, du är bäst! ♥



INTE JAG!!, För jag kommer saknar dig som FAAAAAAAAAAAN!!!

2011-04-23 @ 22:59:23
Postat av: Anonym

JAG KOMMER SAKNA DIG MEST !!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-23 @ 23:02:39
Postat av: Fanny Lindberg

aaaah vad kul det kommer bli i sommar !!

langtar redan till england!!!

kommer bli bast!

puss po er gullungar , miss uu !<3

2011-04-24 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här!

Ditt söta namn:
Är du här ofta?

Din epostradess? (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0