HÄRLIGA DAGAR

Hallå där ute!
Igår åkte jag och Nellysyster till Emmis i Timmernabben, vi åkte först till kalmar och mötte henne, sen åkte vi bussen dit, bussen var bäst typ hahaha ;)
Sen kom vi fram, dom bodde riktigt fint och mysigt! :)  Så vi gick ner till vattnet och fotade lite, sen åt vi pizza på kvällen, och snackade och hade det anmällt bra!
Sen idag åkte jag och Nelly bussen hem, vi gick till MC och åt och sen nu sitter jag hemma och inte gör så mycket, pratar med världens bästa!
Imorgon blir det FULLT ÖS..
Efter det sover Syster hos mig, åh vad jag älskar den bruden! ♥

Ikväll blir det mys med Pappa&Alicia för Mamma är i Jönköping , hehe..




Fullt oseriösa bilder asså.. Men kul får man ha ibland! ♥

Kommentarer
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

vi få sova över och vara mer nu :D <3

2011-04-29 @ 18:09:34
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Ditt söta namn:
Är du här ofta?

Din epostradess? (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0